Plenaire vraag over de veiligheid van onze stations
Tijdens de plenaire vergadering van de Kamer bracht ik de veiligheid in en rond onze stations opnieuw onder de aandacht. Recente incidenten tonen aan dat stationsomgevingen nog te vaak geconfronteerd worden met geweld, overlast en criminaliteit. Wie de trein neemt, moet zich veilig kunnen verplaatsen. Dat mag geen discussiepunt zijn.