In deze bizarre tijden snakken we met z’n allen naar een manier om ons leven toch ietwat normaal te doen lijken, ook al is het maar een klein beetje. Wel, wat beter dan een frisse plons in het zwembad om de zinnen te verzetten en tegelijkertijd te prikkelen.
Toen het overlegcomité eind november toeliet dat zwembaden opnieuw mochten geopend worden, hebben we als Stad dan ook geen seconde getwijfeld. Samen met de zwembadbeheerders van de drie Brugse zwembaden hebben we alles in het werk gesteld om Interbad, Jan Guilini en Lago Brugge op een zo veilige mogelijke manier te laten heropenen.